Gratis mat, traning och bed bugs.

ah vad vi njuter har i Cairns. Det ar sa himla himla skont och jag trivs jattebra i den har staden. Under vara forsta dagar hittade vi ett plakat med graits traningsschema nere vid poolen. Och det utnyttjar vi sa gott vi kan. Vi har varit pa yoga, pilates, boxersize och igar var jag pa army combat. Sa skont att gora natt igen och musklerna har vekligen fatt sig en chock. Fy fan vilken traningsvark jag haft, har inte kunnat satta mig upp i sangen utan att dra med armarna och satta sig pa toa har varit en pina. Men det ar underbart skont.

Sa den har morgonen ringde klockan halv 7 och vi kladde pa oss och gick ner och korde lite pilates. Sa nu kanner jag nmig 2 meter lang for jag har strackt ut alla muskler sa mycket.

Det har hant natt sensationellt ocksa. Vi ater inte burksoppa och pasta varje dag langre!! For pa hostelet som vi bor pa far man gratis mat pa en restaurang vaje dag, inte stora potioner men det ar gratis och det ar inte pasta och tomatsas. Sa vi har atit kyckling, kottgryta och kottfarsas. Men det godaste var nog anda potatismoset, alskar potatis, har inte atit det manga ganger sen vi akte. Sa nu kanske vi kommer komma hem utan brist pa alla naringsamen.

Nu till det mindra roliga, igar nar jag vaknade upptackte jag en hog bett pa mitt ben. Anade att det kanske var bed bugs, sma typ lusar som bor i sangen och som biter en nar man sover, och folk kan sprida dom med sina klader och sovsackar. Gick ner till receptionen och dom var upp och letade i min sang men sag inga. men i morse hade sara en massa bett pa sin rygg ocksa, dom letade i hennes sang men sag inga heller men dom sa att vara bett sag ut som bed bugs. Sa javla ackligt, kanns som dom kryper over hela hela mig. Och ar det bed bugs manste vi tvatta allt vi har och torktumla det tva ganger. Men tvattmaskinerna har skitar typ ner allt mer an tvattar det och jag kani nte torktumla allt. Plus att det inte gar att tvatta vaskan. Kul att lagga ner kladerna i en vaska om dom dar sma javlarna finns kvar dar i. Fy fy fy vad ackligt. Vill ha min rena sang hemma och en gaderob att lagga kladerna i. Tur att det inte ar sa langt kvar till jag ar hemma.

Bortsett fran ackeldjuren ar allting toppen!

Kommentarer
Postat av: Frida Luuke

HAha nu vet du hur jag kände mig i höstas med skabben ;) haha... Jag saknar dig nu gumman, jag kör nedräkning! PUSS

2009-05-21 @ 16:02:22
Postat av: Elin W

Jennie my darling! När hörs vi igen? Och btw, vad heter det där stället? ;) KRAM, PUSS och NYP I STJÄRTEN

2009-05-22 @ 16:39:18
URL: http://elinmwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0