Några bilder från paradiset!


Forsta frukosten på fiji, första frukosten som inte är havegrynsgröt på 2 månader.
Lite dansunderhållning av Fijianerna fick vi när vi käkade lunch


Första natten på south sea island, jättemysig ö och super fin solnedgång.

Charlotte och jag spelar lite kort , för ovanlighetens skull :)

Team Sweden steker på båten

Söta Karin och Emmili innan middagen en kväll

Jag, Charlotte, Emmili, Sara och Johanna som posar på marken :)


Charlotts plånbok blev blöt. Sen var det ju rätt fuktigt på Fiji. Så den möglade en aning!


Vi hade några riktigt tuffa dagar.. 
Här låg jag och funderade på att jag nog ville till snön på Mässinggatan, eller :P


Team Sweden igen. Titta inte på charlotte brevid mig. Hon är omänskligt brun och jag ser ut som jag ar född i Alaska brevid henne.

Jag och Emmili på en kajaktur




Det var rätt fint på Fiji....









Kommentarer
Postat av: mässinggatan 14

tacka vet vi snö....

puss

2009-03-31 @ 15:43:50
Postat av: Tore o Gerd

Fina bilder på MAFFIAN,

Håll oborna kort!



Kramar

Tore o Gerd

2009-03-31 @ 16:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0