Nagra riktigt snygga bilder!!

Har kommer nagra bilder fran nar jag hoppar fallskarm!



Listan pa alla som hoppade den har dagen.


Precis innan vi hoppar ut. Jag sitter och dinglar med benen utanfor planet.
Kan inte saga att jag var skit kaxig vid det har tillfallet. Jag horde hjartslagen i oronen jag grat
och jag trodde doden skulle komma om tva sekunder. Min hoppkille var glad i alla fall:P
HEJ MOR    HEJ FAR.
Kanske 10 sekunder senare. Jag har insett att jag inte kommer att do och att
det har ar sjukt underbart!! Vilket mina kinder ocksa tyckte, skakade som tusan.

Snygg brud!
 

200 km/h faller vi. weehooo


Hej Niclas!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsan

Är det idag vi ska prata med varandra 21.00 tisdag kväll min tid?

saknar dig jättemycket...

häftiga bilder på flygturen...

2009-03-10 @ 13:08:43
Postat av: Sofia

AVUNDSJUK!!

2009-03-16 @ 17:20:17
URL: http://nogg.se/SofiaHillevi
Postat av: eva

Fyfan Jennie,man fattar hur sjukt högt det är på den näst sista bilden.Det är ju såna bilder som brukar sändas via satellit...Och jag som grinade och nästan dog i ett propellerplan!!! Tänker på dej ofta och vet att du njuter av livet!!Carpe Diem! Kramar från faster Eva

2009-03-17 @ 21:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0