Mamma och Pappa!

Jag saknar er jattemycket. Igar hade vi en langta hem dag och da ville jag bara prata och vara med er. Typ ga runt stensatra eller ha myskvall!! Alskar er jattemycket. Det har gatt sa lang tid sen vi pratade nu och det ar sa svart att fa en tid som passar. For det gar bast for mig pa kvallarna och da jobbar ju ni. Men kanske vi kan prata i morgon kvall vid typ 7 och om inte det gar kanske torsdag morgon vid 9. Alltsa det dar ar mina tider, sa onsdagmorgon eller kvall for er. Ni kan val ringa varandra for jag kan ju inte prata med bada samtidiigt. Puss till er <3

Idag har vi i alla fall varit pa vandrig, vi har varit i Albe tasman Park och gatt i 4 timmar. Sen ahr vi akt bat och tittat pa salar. Och superfint vader har det varit idag ocksa. Och pricken over i:et vi lyxade med tacos till kvallsmat. Sa fruktansvart gott!!:) I morgon aker vi vidare soderut, sa i morgon ska vi till ett stalle om heter Westport, dar ska vi forsoka stanna nagra natter for vi vill ha sovmorgon. Vi skulle verklien behova en semester fran var semseter:P

saknar er! Stor kram, och en extra super kram och tusen pussar till alsklingen<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsan älsklingen

Jag saknar dej så jättemýcket jag oxå..

Jag kan prata med dig onsdag morgon jag åker 8.15 min tid puss puss puss

2009-03-03 @ 19:34:07
Postat av: niclas

jäklar vilken blogg du har skaffat min pudding ;)



puss <3

2009-03-04 @ 00:27:50
Postat av: mamma

Jaha nu har onsdag morgon gått så nu satsar jag och hoppas du kan torsdag kväll typ 21.00 min tid

visst var det så att du kunde då?

jag längtar efter att få prata med dig..

puss

2009-03-04 @ 08:03:56
Postat av: jennie

Ja det tog lang tid att fa datorn. Onsdagkvall er tid blir bra! For vi stannar har en extra natt sa da kan jag ga upp i morgon och prata. Sa klockan 9.00 svensktid pa onsdagmorgon kan vi prata. Alskar er!

2009-03-04 @ 08:30:32
Postat av: Sofia

Otroligt härlig blogg du fixat till! =]

2009-03-06 @ 18:17:03
URL: http://nogg.se/SofiaHillevi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0