Andrade planer!

Vet att det var ett tag sen jag skrev nu och det har hant en del igen. Vi kom i alla fall fram till Queenstown efter en del kranglande med bussar och sa. Men vi kom dit vid Tisdag luch. Vi hade tacos kvall med Emelie och Karin som vi traffat har under resan. Alla pa var buss ar ute och festar varje kvall men vi kanner inte riktigt att vi orkar det och vi kanner oss som pensionerer. Och som tur ar ar Emelie och Karin ocksa pensionerer sa efter tacos kvallen tog vi med oss en kortlek och gick till ett kafe och drack choklad och spela kort hela kvallen. I Onsdags var det iskallt, kandes som vintern var har. Typ 10 grader!! Vi gick runt lite pa stan och nere vid hamnen. Underbar fin stad ser nastan overklig ut. Otroligt vackert! Sen pa kvallen slog pensinererna pa stort. Vi hade lite forfest pa vart stora rum for att sedan upptecka nattlivet i Queenstown som vi hort skulle vara natt helt otroligt. Vi var i alla fall ute till halv 2 vilket ar sjukt sent for oss och kvallen var helt okej:)!

Torsdagen satt vi vid hamnen och sen gick vi pa bio pa kvallen, confession of a shoppaholic. Sen lite kortspel med pro igen pa kvallen! :) Sen idag lamnade vi Queenstown for att sitta pa en buss hela dagen for att aka till Cristcurch dar vi nu ar.

Och vet ni vad, vi har planerat om! Vi ska pa en semester i semestern, vi aker till Fiji oarna pa sondag!!:D Sjukt vad det ska bli skont. Det har ju borjat blivit lite kallt har plus att vi kanner oss ratt klar med NZ. Sa darfor drar vi till den tropiska varmen, vita stranderna och det kristallklara vattnet i tva veckor! Vi kommer tillbaka till Auckland den 28 Mars, dar kommer vi vara i 10 dagar och sen aker vi till Australien som planerat tidigare 7 April. Internetet pa fiji ar daligt sa jag kommer nog inte kunna hora av mig sa mycket nar jag ar dar. Men mamma och pappa jag gar upp vid 9 i morgonbitti sa kan vi prata da. Och alsklingen dig pratar jag med i morgon kvall vid 21 min tid. Sa mamma och pappa for er, fredag 21.00 och alsklingen lordag 9.00/

Saknar er. puss!


Kommentarer
Postat av: Annki

Hej Jennie.



Du är inte lite stållig du, hoppa fallskärm, men du såg bra skraj ut när du skulle hoppas. Jag förstår att det var en fantastisk upplevelse. Sen en semester i semestern hum blir man förvånad nä... passa på att njut och lev livet. Vi sticker till kanarieöarna i natt. Kram faster Annki

2009-03-13 @ 20:09:59
Postat av: daniel pettersson

Hej



fusk is jag vill också hoppa fallskärm

2009-03-22 @ 18:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0