Surfers Paradise

Vi har bott i bilen snart en vecka nu, vi kor sakta uppat mot Cairns. Vi kor bara typ 2- 3 timmar om dagen. Vi har sett massa fina strander, vi har varit i Byron Bay dar det kryllade av turister och mer an halften av dom var svenska. Och nu ar vi inne pa var andra dag i Surfers paradise. Typ australiens vegas. Vi storsade runt pa stan igar kvall och traffade pa Nils, en kille som vi akte kiwi bussen med i NZ och idag har vi forsokt spelat lite tennis pa stranden. Vilket vart mindre lyckat, men vi skyller pa blasten.

Livet har blivit lite lattare ocksa! Vi har nu en kastrull att koka var mat i!! Oj oj vad mycket enklare det ar att diska den och vart te smakar inte hant i veckan langre!

Imorogn ska vi till Brisbane och da ska vi bo hemma hos Linnea Lepisto och hennes kille, eller pa deras garage uppfart i alla fall:P

Allt ar jattebra har, vi har haft soligt och varmt vader varje dag och vi lever livet!:D Fast natterna ar askalla, man maste ha tjocktroja och sovsack, menmen.

Saknar er alla super duper mega mycket!! Pussss

Kommentarer
Postat av: Hb

Mm saknar dig med min älskade! Shit, hur längesen var det egentligen vi pratade sist? Det är illa när jag pratar oftare med Rahm Yhr än med mig ;)

Härligt att höra :D 28 maj, det är inte så jätte långt efter mig.. Jag kmr självklart ner och umgås med dig! Tänkte gå på 90:ornas student även ;) <3

2009-04-20 @ 21:38:40
Postat av: carolin

hallå puddingen! fick ett mycket fint vykort från dig förra veckan. man tackar, man tackar. det värmde och jag såg/hörde dig när jag läste raderna. och nedräkningen har börjat, 28 maj är efterlängtat! och som vi sagt tidigare så förbereder vi oss på dagar av snack och sommarens utekvällar liksom partyn.



med kärlek / carolin.

2009-04-21 @ 22:54:37
URL: http://curolin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0