Orewa!

Vi njuter varje sekund av livet. Vi bor for tillfallet i ett hus vi, det ar bara vi som sover i vart rum och det finns varm vatten i durcshen:) Underbart att fa bo i ett hus med en familj. Vi kom hit i lordags till saras kusin som heter James, hans fru och tva dottrar. Dom ar sa himla snalla och vi ska bo har nu tills vi flyger till australien pa tisdag. Vi har varit pa en marknad pa Faiths skola och varit pa typ badhuset fast utomhus med barnen. Sen har hans fru Vicky tagit med oss till ett shoppingmall och vi hittade lite saker pa rean, det ar sa roligt har for det ar sommarrea och det ar ju perfekt for oss!

Jag har ocksa for forsta gangen suttit vid en ratt som sitter pa hoger sida av bilen och kort pa vanster sida av vagen. Var faktiskt lattare an man trodde fast men blir sjukt forvirrad nar man ska svanga. Men vi tog oss in till Auckland i tisdags och vi traffade min kusin markus och hans kompis simon dar. Markus fyllde 21 da sa vi var ut och at med dom och sen var det en gatumusiker som happy birthday for Markus, sen klarade vi av att hitta tillbaka till huset ocksa.

Sen idag var det traningsdag!! Har inte varit manga direkt sen vi akte fran sverige. Sa idag har jag, James och Sara varit pa Hot Yoga. I en och en halv timme var vi i ett rum som var 40 grader varmt och korde yoga ovningar. Det var riktigt jobbigt och jag svettades mer an jag nagonsin gjort, det rann tilloch med pa benen! Rikigt roligt traning:) Sen var vi och hamtade Faith pa skolan och sen satt vi oss pa stranden och at Fish and Chips. Mums!

Sen nu pa kvallen fick jag en rolig overraskning, jag pratade med min kare van Elin som ar i Kalifornien<3 Jatteroligt att se hennes ansikte och hora hennes rost igen! Helt stort jag lever i framtiden for henne for jag hade torsdagkvall och hon hade onsdagkvall. Sa jag berattade lite om vad som hander pa tordagen sa hon ar forberedd:P Stumpan, saknar henne. Men sjukt bra med skype!!

Med tanke pa saknad, sa har jag inte pratat med pappa pa evigheters evighet. Jag maste fa prata med dig i morgon!! Jag loggar in i morgon bitti vid 9, blir 22 for dig. Ni har ju stallt om klockan sa det skiljer bara 11 timmar nu. Men om du jobbar da pappa sa kanske vi kan prata pa din fredag morgon? Sen skulle jag vilja prata med min prutt till syster ocksa! Har inte hort manga ord av dig sen jag akte alskling! Har lite saker att beratta som bara ar for dina oron sa om du ar hos pappa sa kan val du vara hemma nar han ringer.

Saknar er alla mycket. Dock inte sverige, ni kan komma hit i stallet sa skulle jag vara nojd:) Pusss

Kommentarer
Postat av: mässinggatan

Hej

snart är all snö borta...

soliga pussar från oss alla

2009-04-04 @ 11:59:37
Postat av: Martha

hej jennie!

jag brukar läsa din blogg ibland! så kul med alla bilder och man blir inte liiiiiite avundsjuk på hur du har det där borta :) lev livet !!

kram!

2009-04-04 @ 21:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0